fredag 21 september 2012

Fredag


Idag har det pluggats, det ska jag väl göra nu varje dag i tre år så det är väl knappt lönt att skriva att jag gjort det?


Jag och Silahs gick till skogen och promenerade runt i rask takt, stannade och tränade lite rallylydnad och sen travade vi ut sista biten ur skogen. På söndag ska vi springa vänstervarv, hoppas det går bättre än sist... Inga hältor här tack, aldrig någonsin, inte bara inför utställningar (men det förstod ni nog)!

Ikväll ska vi hem till mamma, tänkte sova där, imorgon ska jag jobba kväll och Silahs ska vara hos mamma. Därför har jag packat ihop kläder och allt vad som kan tänkas behövas när man ska på utställning. Hallen är belamrad med saker nu... bur, stol, väska med burskydd, regntäcke, utställningskoppel, godis, vattenskål, stamtavla, nummerlapp och "hållare" till den, vattenflaska, ja! you name it! Sen är det ju kläder till mig också, uniform till jobbet och vanliga kläder. Ser ut som jag ska åka iväg i 2 veckor...
Ha en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar