torsdag 27 september 2012

Tjejbaciller

Jag har en dubbelsäng och bor själv tillsammans med min hund. Silahs får givetvis sova i sängen men VARFÖR lägger han sig ALLTID på MIN sida ovanpå täcket och mina kuddar?? Jag förstår det INTE! Han brukar flytta sig väldigt fort när jag börjar trycka in mig men nu har jag legat här och tippat på kanten med täcke som knappt räcker över halva mig i en halv timme. "Men kör bort honom då" tänker ni men ååå nej! När jag har somnat på soffan och sover mitt bästa och någon väcker mig i min skönaste skönhetssömn då blir jag as arg. Tänk så är det den sömnen han har när jag kommer och säger att han ska maka på sig? Så jag ligger här och tippar och fryser ett tag till, om jag kanske klämmer in mig lite till så vill han nog snart inte va med längre ändå... Han är lite smårädd för tjejbaciller... Plötsligt blev jag sugen på att läsa en Sune bok... Mycket enklare än att läsa om Potentiella brottsoffer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar