söndag 9 september 2012

Sofiero idag igen :)

När jag vaknade imorse hade jag någon form av kaktus i halsen. Kunde knappt svälja så ont det gjorde. Men efter ett tag så försvann det värsta och jag stack ut och cykla med Silahs. Vid tolv tiden gick han och jag ut till Sofiero för att gå runt på utställningen och träna lite. Eller ja, vi tränade inte direkt för Silahs gick jätte fint där inne, bredvid mig och viftade på svansen och hann knappt notera alla hundar vi passerade (S då alltså). Vi träffade en och annan boxerfantast som ville hälsa på min pöjk. :) Efter lite mer än en timme på Sofiero gick vi hem igen. Det tar ca en timme att gå dit så motionen har det inte varit något fel på idag.
Resten av dagen och kvällen har jag tillbringat i soffan med feber. Tyckte väll att jag svettades ovanligt mycket på promenaden... Imorgon ska vi ha vår första gruppövning sp 08.10, eller nått i den stilen, tar jag tåget till Lund. Peace!
Det är min nya bil som ni ser längre ner förresten!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar