onsdag 5 september 2012

:)

Jag har haft kräftskiva (i lördags) med vänner och firat att jag i måndags fyllde 25.
Hade en trevlig kväll med massor av kräftor och fina vänner och presenter! Avslutade firandet med en liten utgång. :)
Tackar så mycket!! :)

I måndags fyllde jag som sagt hela 25 år och hade även min livs första dag på universitet.
Information följt av en nollning, som tur var inga elakheter, i form av rundvandring i Lund där första stopp var systemet... ?! :P Sen blev det brännboll och lekar i stadsparken.

Dom kör nollning med oss nu dom 3 första veckorna, tror jag, att det är med olika aktiviteter och fester. Får se hur många fester jag hinner med. Vi ska ha läst en bok och skrivit ett referat till på måndag. Det har alltså dratt igång. :)

På måndagskvällen firade jag mina 25 år fyllda med mammma, pappa och lillebror med god middag och jag fick en cykel!!!!! :)
Äntligen kan jag ta mig fram på en egen fin, ny och bra cykel! :) Tack så jätte, jätte, jätte mycket!
Vi tände också en rislykta för mig som ni kan se på bilderna. :)

Idag har vi haft två föreläsningar och nu ikväll var det pubkväll på en av nationerna men jag var tvungen att åka hem till Silahs, plus att den där boken....

Silahs var hos mamma så jag stack hem till mig och tog min fina stålhäst, cyklade till skogen och la ett långt spår för att sen cykla vidare till Maria Park och hämta S.
Påvägen hem gick Silahs spåret. Han plockade alla apporter utom en som har "bara" markerade. Nöjda och glada cyklade vi vidare hem. Ikväll har jag mest bara suttit och läst.

Ja då fick ni en kort uppdatering. Tänkte slänga upp lite bilder nu. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar