torsdag 20 september 2012

Kaffe i höstsolen








Idag gick jag och Silahs efter några timmars pluggande och mötte Jennifer. Vi gick ner i stan och köpte hårfärg. Eller Jennifer gjorde det, jag och Silahs stod utanför och väntade. Sen köpte vi fika och tog med oss den upp till kärnan parken. Jag brukar ta med Silahs ner i stan ibland bara för att miljöträna och då går han alltid super fint. Men nu eftersom Jennifer också var med tyckte Silahs att det var lattjolajban och gick inte så fint genom gågatan, drog inte så farligt men lekte med kopplet... Fast det kan jag leva med iof han var lite överspelt bara... :P Däremot var han super duktig och satt helt stilla och tittade på människorna som passerade när vi väntade utanför Åhléns och sen Espresso House. Efter fikan i parken gick vi hem till mig och jag färgade håret på Jennifer. Har pluggat resten av dagen och halva kvällen och nu är det snart sängen som gäller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar