onsdag 26 september 2012

Absolut ingen smickrande bild på mig men den bjuder jag på :)



Har pluggat hela dagen, råkade även slumra till på soffan efter lunchen och när jag vaknade nån timme senare kändes det som min nacke var av... :P
Ikväll var jag och pappa och hälsade på mamma som blev inlagd på sjukhuset idag. Hon vaknade imorse och mådde dåligt igen, som för 2 veckor sen. Hoppas att dom hittar en bättre lösning denna gången så att det inte kommer tillbaka igen!
Emmelie ville ut på promenad så efter vi varit hos mamma mötte jag och Silahs upp henne och Vilda. Självklart började det ösregna, men det blev nästan 1,5 timmes promme iaf. DYNGSURA var både människor och djur när vi kom hem men nu slipper jag ju duscha så det är perfekt... :P
Nu ska jag hoppa i säng imorgon är det föreläsning om "Det motspänstiga offret", spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar