lördag 29 september 2012

På önskelistan



Silahs önskar sig detta vintertäcket jätte mycket så det får vi nog ordna... :P
Givetvis måste han ha det senaste och bästa för även om vi bor närmre medelhavet än Ni uppe i Norrland så blir det faktiskt nedrans kallt här också om vintrarna... :)

Såg att Hurtta kommit ut med selar i nya färger så jag ringde till djuraffären och frågade om dom hade fått in dom. Och det hade dom såklart två dagar efter vi precis köpt en ny. Men vi fick lov att byta den till en grön iaf. Egentligen tycker jag nog att det orange/röda är snyggare men den passar inte lika bra till detta nya vintertäcket som den gröna... Och dessutom har han ju det mörkgröna regntäcket och då är det mycket snyggare med en ljusgrön sele... Ja, jag vet hur löjlig jag är nu så det behöver ni inte oroa er för! :)

3 kommentarer:

  1. Haha, såklart behöver våra boxrar det allra bästa. Bor närmre medelhavet jag med :P Västra Götaland. Hiro, min 18 månders boxer har fått detta täcke. Supernöjd! Men jag får vänta med att använda det :)

    SvaraRadera
  2. Ja men va kul att det verkar bra! Vilken storlek köpte du? Funderar på 60? :)

    SvaraRadera
  3. Jo jag köpte stl 60. Han har egentligen 55 cm i rygglängd men den storleken blir nästan för liten :P

    SvaraRadera