lördag 29 september 2012


Igår blev jag bjuden hem till Jennifer och Oscar på tappas i deras nya lägenhet. Super mysigt och trevligt med en massa snack om tonårshyss och hur gamla vi har blivit... :P

Här har ni den nya fina gröna selen men framför allt en oerhört söt Silahs!
När vi hade varit i djuraffären så gick vi och upptäckte lite andra områden här i Hbg än dom vi brukar röra oss i, kan ju va trevligt med lite omväxling. :p
Vid fyra kom pappa och hämtade mig så åkte vi upp till farmor som ligger på sjukhuset. Hon har ramlat och brutit höften, blivit opererad och nu hoppas vi innerligt att hon blir frisk igen!
Min faster och kusin va där och tillsammans åkte vi sen ner till Malmö för att fira kusin nr.2 och se på hans nya fina lägenhet. Vi käkade på Mando och sen åkte vi till lägenheten, ingen tråkig lägenhet!
Jag och pappa körde hem så vi va hemma vid nio igen, lagom! Nu har jag glott på en film och det är hög tid att gå o lägga sig. Imorgon ska vi på Mikaeli-marknad och jag måste plugga... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar