tisdag 20 december 2011

Hårborttagning

Idag började jag dagen med att städa och tvätta. Dagmatte va ute en runda med Silahs och jag bokade dejt med Mikaela som är hemma från Norge och Frida som är hemma från England (över julen båda två), Vicke var också med o fikade i stan och tittade på lite julklappar sen körde vi ut till Väla. Och där, mina vänner, hittade vi en helt fantastisk uppfinning! Visste ni att man kan "slipa" bort oönskat hår på kroppen????? istället för att raka + att man får bort död hud helt smärtfritt!!!!! Säljaren skickade upp Frida i en stol o gned lite med den här grejen på hennes ben. Och vipps så var håret borta och hon var superlen på benet. Om vi blev impade? Om vi köpte det? Det kan ni tro!!! Har testat på mina ben nu ikväll o det blir sjukt bra! Så åk till Väla o handla moondepil! Annars kan man också beställa på nätet, ska försöka komma ihåg att länka imorgon. Ikväll har jag, Frida, Mikaela, Nadde, Vicke o Linda varit en stund på Mogwai. Drack en go Peroni o delade två pizzor o en nachotallrik med Nadde o Frida. Det var riktigt fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar