söndag 4 december 2011

Trött, tröttare, Louise

Jag har jobbat en hel del denna veckan därav dålig uppdatering. Var bara ledig i torsdags och sen har jag tillbringat 35 timmar på jobb fredag till söndag. Igår slutade jag 17 och strax efter 18 var det middag hemma hos mamma med Steffi, Pernilla och hennes mamma Lena. Det var jätte mysigt och trevligt och vid halv ett åkte vi hem. Då var jag lagom trött eftersom jag gått upp 04.30 på morgonen, men vad gör det när man har sovmorgon och inte börjar förrän 13.30 dagen efter (idag). Nej, just det, ingenting för vi hade så roligt igår! :) Jag kan inte se någon hälta på Silahs men tänkte hålla honom i vila tom. torsdag. Slutade 1,5 timme tidigare nu ikväll för att vi inte hade något "farligt gods" som skulle över till Sverige. Och guuuud så skönt att vara påväg hem nu istället för halv ett!! Har ni sett julkalendern? Jag har kollat på den innan jag somnat i telefonen och hittills tycker jag den är mega bra!! Nu är jag på bussen och snart hemma hos mamma där hon och min fyrbenta bästa vän väntar kommer nog slockna ganska omgående. Läste precis genom vad jag skrivit, står ju nästan i punkform haha skyller på att mina ögon nästan går i kors, godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar