onsdag 21 december 2011

Besök i djuraffären

Jag och Silahs har redan hunnit vara i djuraffären idag. Vi gick dit lagom till dom öppnade. Vi köpte en påse godis och en julklapp som nu ligger inslagen och väntar också fick Silahs väga sig, 33,5 kg! Ska bli spännande att se var han slutar men jag tror inte det blir så väldigt mycket mer. Silahs fick en bollkastare av tjejen i affären. Han tyckte att den röda pinnen som stack upp ur påsen verkade vara så himla kul så han studsade på sidan om mig. Jag tyckte att det var bättre att jag höll i den. Men det tyckte inte S som halvvägs hem protesterade genom att börja skälla o morra och hoppa framför mig istället för på sidan, försöker alltså ha igång någon slags lek. Vad gör Lollo då? Jo, ger den till Silahs så att han blir tyst, han blev glad också och mallig som ni ser. Svansen kan han knappt ha högre. Ja, så hade vi belönat det beteendet, perfekt! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar