onsdag 7 december 2011

MP + 68 + vit terrier = <3

Jag har funderat på en sak... Alla damer som har westi (west highland white terrier, för er som inte vet o gärna googlar) går i lackskor med taxaklack OCH, här kommer vi till det väsentliga, MINKPÄLS gärna i den hiskeliga längden "inte ner i marken, absolut inte midjelängd, inte halva vaden - utan nånstans mitt emellan, typ en bit ovanför ankeln"? What's up med den längden? Vem kom på den? Ingen Einstein iallafall... Tacksam för svar av denna addition: MP + 68 + vit terrier = <3 tack på förhand! Jag började dagen idag med att titta på julkalendern, nej inte på tv, det är för tidigt, utan i mobilen såklart! :) fortsatte dagen med att städa o tvätta golven, hade fastighetsskötaren på besök som fixade min rinnande kran, inte näsan då utan den i badrummet. Sen ställde jag mig o lagade 15 matlådor. Vad fan hände? Börjar kanske bli stor? Har börjat utöka Silahs promenader lite grann o än sålänge håller han. Vi har lekt, spelat o tränat rallylydnad också idag. Imorgon ska vi kanske med ut en sväng i skogen med mamma o då ska jag passa på att lägga ett spår. I vilket fall ska jag hem till Issa imorgon, myyyyss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar