lördag 10 december 2011

Jocke hade som vanligt roddat ihop en riktigt bra julafest igår med julbord och hela tjofräset! Vi hade skit kul o svängde på di lurvige i vardagsrummet! Idag har jag o Silahs varit på en långpromenad i skogen. Friska vindar ute men ack så skönt både jag och Silahs behövde den promenaden efter hans vila. Ja, vi gick ju självklart inte vår ordentliga långpromenad på 9 km men vår dagliga fick räcka ungefär 6 km tror jag den är. Tror inte det är någon ko på isen. Nu är jag och Silahs hos mamma och ska ha myskväll. Jag va o köpte lördagsgodis till Silahs innan idag så det ligger han nöjd och glad och tuggar på. :) Jag hade inte med kameran till julfesten men snart kommer det väl upp på facebook så kan jag sno några där. Sålänge får ni hålla till godo med en dagsfärsk bild från promenaden och en minutgamal på gottegrisen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar