onsdag 28 december 2011

Juldagarna

På juldagen låg jag på soffan hela dagen och när det började närma sig kväll så kom jag fram till att jag inte kunde ligga kvar längre. Så jag gjorde mig iordning lite snabbt, sprang bort till pappa o hämtade lite vin o sen vidare ner i stan till Claudine där dom var ett gott gäng. Snackade och drack lite där hemma sen gick vi ut. Dansade hela natten och var hemma efter 05 någon gång... :)
Annandagen kom min syster och hennes Erik ner till oss och klockan två skulle vi vara hemma hos kusinerna i Laröd. Alltid lika trevligt!
Efter all mat, efterrätt och godis hemma hos kusinerna åkte hela familjen hem till mamma och firade julafton nr 2. :)
Igår jobbade jag hela dagen och idag har jag och Silahs tagit det lugnt samt gått en lång skön promenad. Ikväll ska alla kusinerna (alla är inte hemma tyvärr) träffas och ta en öl eller nått. Imorgon är det jobb igen. :)

Glöm inte att ni inte ska fira nyår med fyrverkerier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar