onsdag 21 december 2011

Hundar

Jag älskar alla hundar, långa, korta, trubbig nos, lång nos, stora eller små öron med eller utan päls även om jag helst inte velat ha en utan själv. Boxern ligger närmst om hjärtat såklart strax därpå kommer Bullterriern. Kommer nog alltid att ha boxer men en dag ska jag ha en Bullterrier dom är så himla fina! Och deras sätt verkar vara helt underbart. Mastino Napoletano hade jag gärna haft en om jag bott på en stor gård fast dom är kanske lite otympliga :P. Och sist men inte minst Faraohunden, så otroligt vacker! Ja, min "raser jag vill ha"-lista kan göras mils lång men dessa 4 är ju alldeles för underbara!
Blandad kompott ;)

Mastino Napoletano

Bullterrier


Måste ju visa hur en boxer ser ut också ifall ni missat det...

Faraohund
(Får man lov att sno bilder på google förresten?)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Boxer & Bullterrier håller jag helt klart med om. fats miniatyren i mitt tycke!
    & Fralla förståss ;)

    SvaraRadera
  3. Frallorna är helt underbara också! Håller dock inte med dig om miniatyren, dom är ju såklart också söta men jag vill ha en standard. Kom på nu att jag tom varit med i svenska bullterrierklubben för mååånga år sen för att komma åt så mycket info som möjligt. Knäpp man är! :P

    SvaraRadera
  4. Ja, min syster har en standard, Dexter. Jätte härlig kille!

    Haha jaså, ja dessa hundar gör en minsann lite knäpp ibland :P

    SvaraRadera