torsdag 8 december 2011

Issa

Nu sitter jag på bussen till Issa, någon passade på att släppa sig här ombord och jag är helt ärligt illamående av stanken. Fy fan!!! Blev inget spår idag bestämde med mamma att vi ska åka ut på söndag istället. Ikväll ska jag på mingelkväll på salongen som Steffi jobbar. Hon ska göra håruppsättning på mig :) Och sist men inte minst vill jag bara berätta för alla hur duktig Issa är som kämpar på med inte en, utan TRE boxrar och en nyfödd liten bebis själv nu när Patrik jobbar! Du är super duktig!
Älskar denna bilden på Albin som sitter på sin mamma Vilda

2 kommentarer:

  1. Haha tycker du det? Jag tycker mest jag skäller på dem
    :p men det är sjukt jobbigt! :/ men tack :)

    SvaraRadera
  2. Men vad rolig bild!Fniss
    Hittade hit från Jessica o Malte.
    Jag har oxå en boxer hanne som heter Sigge som snart är 7 år.Många sköna bilder har jag på honom :-)
    Hälsningar Helena!

    SvaraRadera