lördag 17 november 2012

Cliffhanger (skrev detta igår med publicerades inte?)

Silahs började dagen med att kräkas några gånger stackarn! Jag hade redan hunnit sätta ner maten och trodde inte att han skulle vilja ha den ändå, började koka vatten till ris men han var tydligen hungrig och åt upp sitt foder. Han brukar aldrig vilja äta när han kräkts eller mår illa men det va ju bra, slapp jag den "kampen". Hans mage mådde inte så bra på morgonen heller. Funderar på vad orsaken kan ha varit men kommer inte på något direkt. Den var lite bättre sen på dagen för att avsluta långpromenad med att det droppade "vatten" där bak. Får se hur det står till imorgon. Ikväll åkte jag och mamma och hämtade Kina mat som vi åt här hos mig. Tände massa ljus och tittade på tv. Sen åkte mamma och Silahs hem till henne strax efter 21, jag är ensam kvar och borde sova nu. Klockan ringer 03.30 imorgon, det är något av det värsta jag vet. Men man måste ju jobba. :) Skulle berätta en oviktig sak men jag orkar inte skriva mer nu, kanske imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar