torsdag 29 november 2012

Tentaångest

Jaha då sitter man här med tentaångest igen, det känns inte som att det var speciellt länge sen sist, en månad för att vara mer exakt. Jag mår iof inte lika dåligt den här gången vilket är både bra och dåligt. Det som är bra är ju att jag inte lider av ångest helt enkelt och mest troligt kommer sova inatt utan att förhöra mig själv hela natten i drömmarna. Men vad som inte är så bra är att jag varit sådär på att plugga... Tror nog att det går ändå, hoppas det i alla fall.
Nu är det Revange på tv och då kan jag ju inte plugga... tenta imorgon wohoo! Wish me luck! :)
Silahs har inte haft någon speciellt spännande dag idag bara korta promenader. Det händer verkligen inte ofta men ibland får det blir så. Har som ni kanske förstår ägnat hela dagen åt plugg. Bättre sent än aldrig! :) Imorgon kommer min lillebror och passar Silahs eftersom jag inte vet hur länge jag sitter och skriver, men det lär nog inte bli 4 timmar som sist...
På lördag ska vi ha en liten boxerträff, det ska bli super kul! 7 tjejer och 7 boxer, kan inte gå fel! :) Eller? Ja, det beror ju på hur man ser det, lite stimm får man räkna med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar