torsdag 29 november 2012

Godmorgon


I mitt hus finns det en tvättstuga som man kan använda när man behöver, alltså man bokar inte just den här. Typ en paniktvätt som komplement till den vanliga och det är verkligen super bra att ha en sån! OM inte folk hade slängt in en tvätt, hängt på hänglåset på dörren och låter det stå så i flera timmar. Jag försökte komma in i går kväll vid 18 tiden då var det låst och maskinerna stod still. Idag 07.30 står det fortfarande likadant nu är klockan 9 och idioten har fortfarande inte tagit ut sin tvätt. Och ja, puckot har fått sig en lapp på dörren och jag hoppas att hen läser den med andakt!
Silahs har efter morgonpromenaden roat sig med att ta grejer som han inte får ha. Hittills har han slitit upp lådan med tvättmedel ur tvättpåsen ett antal gånger. Mina vantar är också en favorit att släpa runt på eller varför inte innetofflorna?! Just nu ligger han på mina fötter och piper och när jag tittar på honom viftar han på svansen. Vad vill han?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar