torsdag 15 november 2012

Uppdaterad bloggapp

Nu ser den här appen mycket trevligare ut efter att jag uppdaterat den. Får se hur det går med bilderna? Imorse tuffade jag ner med tåget 08.12 till Lund, vi skulle ha workshop, 3 timmar tog det sen tuffade jag hem igen. Gick en kort sväng med Silahs och sen kom mamma på ett litet snabbt besök. Silahs har haft en väldigt tråkig dag idag bortsett från mammas visit som han tyckte var fantastiskt rolig! :) har pluggat resten av dagen och ikväll var jag och Emmelie och tränade på gymmet i 1,5 timme, det börjar ta sig. :) Silahs fick prova sitt nya vintertäcke på sista rundan som går runt kvarteret. Inte för att det är så himla kallt utan för jag ville prova det "ordentligt". Jag kan ju intyga att det är varmt iaf för lillgrisen blev andfådd, mycket bra! Då behöver han inte frysa i vinter... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar