tisdag 17 augusti 2010

Boxer SM

Jag orkar inte skriva så mycket, har nog fått skrivkramp?
Helgen har varit jätte bra!!! Fina hundar, lydiga hundar, trevligt sällskap och perfekt väder!
Tack så mycket för en nice helg!

Jag ångrar mig en del att jag inte anmälde Silahs till utställningen, men inte så mycket att göra åt i efterhand... Dumt av mig, men och andra sidan så kände jag inte för det när det var tid för anmälan.

Vi ska ju till Sofiero om mindre än en månad och springa vänstervarv.
Och i oktober är det MH på tapeten. Det ska nog gå fint.

Jag väntar på att dom ska ringa från brukshundsklubben så vi kan börja kurs igen.

Ska kolla genom mina bilder från helgen och se om där är något att lägga upp.

Jobbade igår men började inte förrän 13.45 tur för jag var rejält trött och behövde verkligen få sova.
Har varit ledig idag och det är pissväder ute, imorgon är det jobb igen. Lillebror har åkt på att passa Silahs någon timme på dagen. Någon nytta får ju han göra. ;)

Blev mer text än vad jag tänkt. Ha det så bra mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar