onsdag 4 augusti 2010

I`ve got my new shoes on!

Imorse träffade Silahs en boxertjej som hette Alva i Pålsjö, tyvärr var det inget bra ställe att släppa dom på. Medans dom busade med varandra bäst dom kunde kopplade så kom ännu en boxertös, Sheila, som också kommer från Gunilla. Vilket innebär att Silahs och Sheila är släkt på något vis. Hur var det nu Gunilla?
Det är inte alls ofta jag ser boxrar häromkring, kul för Sillen att träffa likasinnade!

Kom hem och gjorde mig iordning för en sväng på stan, när jag skulle gå träffade jag Mikaela utanför min port. Så vi bestämmde oss för att gå ner och ta en fika.
Gick sen hem till pappa och lurade upp min lillebror ur sängen vid tre snåret.
Han skulle ner och boka tid för tattuering så det var bara att ljuga om när dom stängde så flög han upp.
Det blev däremot ganska snopet för lillebror, han fyller 18 nästa år och får med andra ord inte tattuera sig trots målsmans bedgivande. Olle tyckte såklart inte det var kul men det är ju faktiskt helt rätt och bra. Var på två studios och båda sa detsamma.

Gick bort till löplabbet för att kolla vilka skor som är bäst för mig. Fick gå och springa på ett löpband och stå på nån spegelgrej. Provade en jädrans massa skor och när jag kom fram till vilka jag ville ha så var såklart färgen ett problem. Jag vill kunna ha dom på jobb också och då måste dom vara svarta. Naturligtvis hade han inga sådana inne men kunde beställa hem, det skulle ta 3-4 dagar. Jag hatar att vänta!
Ville fundera till imorgon men kom att tänka på en annan affär påvägen hem. Runnersstore, där hade dom mina skor i svart!
Tack pappa!!
Fina va?!

Gick direkt hem och svidade om, tog min lille dog och gick ut med honom och mina nya skor i 1,5 timme.

Godis är mycket MYCKET godare än frukt, har köpt ett lass nektariner. Hade tänkt bli smal. Får se hur det går.
Imorgon blir det jobb och fredag en reunion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar