lördag 28 augusti 2010

Fantastisk på att smälla pengar!

Emmelie och jag har varit på väla hela dagen. Sjukt längesen jag var där i flera timmar, det känndes som att man var 15 igen.
Handlade pennskrin, kalender, pennor och lite annat nödvändigt.
Efter besöket i djuraffären har Silahs nu godis för 2 månader och ett nytt halsband, oups. Ett jätte fint Hurrta halsband i samma färger som hans sele, han är ju så fin i det! Behövde han det? Absolut! :P Att jag gick in där för att köpa bajspåsar är en annan historia, men det inhandlades iallafall.
Fick även med mig en munktröja från Gina.
Det är pissväder ute och efter funderingar fram och tillbaka så blir det en liten sväng på stan iallafall. Så nu ska jag hoppa in i duschen och slänga på mig nått att ha på mig.
Förresten idag ringde dom från brukshundsklubben. Den 9 september ska vi på infomöte sen ska vi börja tävlingslydnad 1. Frågan är om Sillen är mogen för detta?
Ska ta ett snack med honom sen.
Hann också med att boka en tid för synundersökning till körkortstillståndet. På lördag ska jag vara där.
Ha en trevlig kväll! Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar