onsdag 18 augusti 2010

Onsdag

Idag har det inte hänt mycket, har varit på jobb i nästan 11 timmar. Började dagen med övning jag sprang runt med en walkie talkie (eller vad det heter) och pratade med kapten, spännande!
Låtsades att det låg någon skadad eller att en bil läckte bensin bland annat.

Lillebror passade Silahs om än en timme senare än vad vi bestämt. Jag är ju däremot inte dummare än att jag har med detta i beräkningarna när jag bestämmer tid med min lillebror. Han är 17 år och har en dygnsrytm och ett sömnbehov därefter.
Men han är snäll min lillebror som hjälper mig.
Han ringde och berättade att han hade lyckats med konststycket att trycka in fel PIN kod till mitt internet tre gånger. Så nu behövde man såklart en PUK kod. Som tur var hittade jag den, trodde inte att jag hade den kvar.
Imorgon ligger här en lapp med koden så inga misstag görs.
Ska jobba imorgon med, samma tid samma kanal.
Tråkigt att vara borta från min lille vovve så långa dagar men inget går upp mot när man kommer hem. När man har världens gladaste, svansviftande, blötnos innanför dörren som studsar upp och ner som en studsiboll.
Idag har han även visat upp sina färdigheter som fotvärmare. Behövs i detta höstrusk. Nu ska jag hoppa i bingen annars kommer jag aldrig upp imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar