måndag 30 augusti 2010


Josse ska hjälpa mig nu i två veckor med Silahs när jag är i skolan. Tack så hemskt mycket Josse för att du ställer upp! Hoppas verkligen att Dinhundkompis.se har en plats till Silahs snart!
Har jobbat hela dagen idag och likadant imorgon. Sen börjar jag skolan på onsdag. Lite nervigt ett brraaa tag sen man satt i ett klassrum med lärare och klasskompisar.
Silahs blev typ kär i Josse, han ville helst sitta i hennes knä.
Lyckades även med att bli innelåst i lägenheten idag. Gick inte att låsa upp, låset kunde man snurra hur många varv som helst. Hyresvärden var här på en kvart och fixade, nån skruv inne i låset som inte satt på plats. Kom en timme sent till jobbet. Men nu är det fixat och jag kan gå ut och in hur jag vill igen. Skönt :P
Dags för mig att hoppa i säng är mega trött, godnatt!
Förresten jag och Steffi körde en helrunda i lördags. Träffade dom kollegor som varit och käkat på Mollbergs ute. Fick en charmerande kommentar av min chef "fan va snygg du är när du väl sminkar dig". Tack så mycket för den, har självklart retat henne för det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar