onsdag 11 augusti 2010

svart&vitt

Känner för att kräka av mig lite, så jag gör det nu.
Whats up med svarta och vita möbler, bara?! (kanske en röd kudde här och där).
Finns det något tråkigare och opersonligare?
Det kan vara snyggt på en bild med designer möbler, och då menar jag inte IKEA anställda designers.
Men inte i ett hem. Ett hem ska spegla ens personlighet. Och jag beklagar verkligen om man inte har mer personlighet än svart och vitt.
Det är såååå tråkigt.
Och förövrigt, Ikeas "tre likadana saker på rad" är också skit tråkigt!
För att inte tala om deras tavlor, jag kan köpa om man har en, kanske två Ikea tavlor, men INTE på rad och heller inte fler än två.
Jag gillar Ikea missförstå mig inte, dom har fina och bra saker men inte när dom står på rad.

Så, det var kul, jag är inte sur, bara spydig. Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar