söndag 10 oktober 2010

10/10/10

Ebba och Silahs på höstpromenad

Hade trevligt ute igår och var hemma vid halv tre eller nått i den stilen. Sov jätte länge imorse och det var riktigt skönt att inte ha ett alarm som ringde, har haft det varje morgon i 3 veckor...
Isabelle och hennes mamma kom och hämtade mig för att vi skulle köra ut till revet och gå med hundarna. Det var jätte mysigt att gå där det var ungefär 100 år sen jag var där sist. Hundarna var jätte duktiga och gick väldigt fint för att vara dom... :P
Att gå vid revet är hur fint som helst man går liksom i skogen längs strandkanten typ. Jag gick ofta där med Zelda förr.
Efter promenaden körde vi och lämnade Sillen här hemma sen åkte vi hem till Isabelle för att mysa med valparna.
Finns det något sötare än boxervalpar? Jag tror inte det, helt underbara är dom!
Man blir lite sugen när dom är så små och söta. Man får verkligen sätta igång hjärnverksamheten när man sitter där med valpisarna så att inte S helt plötsligt har ett "småsyskon".
Jag lägger upp bilder på bebisarna imorgon för jag orkar inte nu.
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar