onsdag 27 oktober 2010

Armadillo

När jag kom hem idag så hade Silahs läst ett brev i vanlig ordning, jag började plocka upp strimlorna och fick syn på att det var mitt körkortstillstånd... Tack Silahs!
Fick ringa till trafikverket och berätta att min hund noga läst genom tillståndet och att det numera var oläsligt, hon skrattade och lovade att skicka ett nytt.
Idag gick jag en lite längre promenad med S i skogen, la ett spår med en vinkel, S fick springa lite lös och det märktes att han behövde det. Påvägen hem gick S spåret perfekt. Duktig!

Har nu ikväll suttit och pulat lite på projektarbetet vi har i skolan.

Igår var vi på bio med klassen och såg Armadillo, det är en dokumentär om dom danska soldaterna i Afghanistan. Usch och fy!
Den visar tydligt vad krig gör med unga, adrenalinstinna pojkar/män.
Se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar