måndag 4 oktober 2010

Skallebank

Jag är hemma från skolan idag hade jätte ont i huvudet igår och när jag skulle gå upp sex imorse så dunkade det fortfarande. Kanske inte så konstigt när jag inte haft en enda ledig dag på två veckor?
Har fortfarande lite ont i huvudet men har storstädat sovrummet och skrubbat väggarna. Blir en del klet på dom när man har boxer. Reder inte ut när det är skitigt, nu har jag hallen kvar.
Städade ju iof igår när jag kom hem men kände att väggarna skulle ha sig en omgång. Har tvättat i massor, kläder, dunjacka, lakan och sängkläder, mattor, överdragen på sängen och sist men inte minst så ligger nu soffklädseln i tvättmaskinen, ska bli väldigt spännande att se hur den ser ut när den är färdig eftersom det stod kemtvätt och dry cleaning på den.
Igår när jag skulle kissa S en sista gång fick jag inte upp dörren (igen) låset går bara runt, runt på insidan. Så inlåsta och utan kvällskiss gick vi o la oss.
Dom kom och fixade den halv nio imorse så där har vi ännu en anledning till att jag inte gick till skolan. Kom ju helt enkelt inte ut...
Ska se om jag orkar skriva av hela MHet här på bloggen senare.
Ikväll är den kurs för mig och S som gäller tre intensiva dagar för lilleman (och mig).
Nu ska jag ner i källaren och se hur min soffklädsel mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar