torsdag 21 oktober 2010

Boooring

Jag och Silahs har sååå tråååkigt!
Jag slutade skolan redan tio imorse så var hemma igen vid halv elva.
Har gjort nada och ingenting sen dess, S får ju inte motioneras så det blir bara små korta rundor här i kvarteret. Hur kul är det?
S har roat sig med att demolera en fotboll som han fyndade ute och jag har försökt komma åt tvättstugan i källaren. Dock utan framgång eftersom någon är helt okej med att låta tvättmaskinerna stå still i flera timmar. Men har varit smart nog att sätta hänglås på dörren så ingen kan ta ut hans/hennes tvätt ur maskinerna.
Så jag gjorde en riktig kärring grej och satte upp en lapp på dörren.
Det står exakt hur länge maskinen kommer vara igång i dispalyen när man väljer och sätter igång ett program. Då behöver man ju inte låta maskinen stå still i 2 timmar efter att den stannat.
Snart kommer Isabelle och hennes sambo Patrik för att hämta mig, vi ska till en djuraffär och jag ska inhandla en apportbock.
Förresten, det haglade innan!
Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar