söndag 31 oktober 2010

HEEEJJ!!

Heeej igår var det min enda lediga dag på den här veckan. Den tillbringade jag genom att gå en långprommis på morgonen med S. På eftermiddagen åkte jag och Steffi hem till Isabelle och hälsade på henne och hennes underbara valpar. Eller ja, det är iof Vildas bebisar.
Åå dom är så söta så man blir ju helt sjuk!
På kvällen kom Steffi hem till mig och vi satt mest och snackade skit och planerade våra inköp på Ullared.
För imorgon bär det av just dit, åå det ska bli så kul!!!
Idag har jag inventerat på jobb, riktigt kul?!
Det var iallafall roligt att träffa mina kära arbetskollegor, snart blir det vinkväll och Johan Glans med dom bästa från båten!
Nu ska jag hem till mamma, vi ska hyra film och äta pizza, tjocka oss helt enkelt!
Imorgon är det upp tidigt (igen) men för en rolig sak!!
Sen är det hundkurs på kvällen, S har inte varit där på typ 3 veckor, om han kommer gå bananas? Det återstår att se! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar