söndag 3 oktober 2010

Lördag, träning i Veberöd


I lördags kom Gunilla och hämtade mig och S klockan 06.30 för att åka på träningslägret i Veberöd. Eftersom vi skulle göra MH på söndagen kunde vi inte vara med hela helgen.
Fredrik Fisch var vår instruktör och vår grupp bestod av mig, Gunilla, Isabelle och Camilla.
Vi spårade och körde uppletande i ruta samt lydnad. Silahs spårade för första gången på riktigt och andra gången med lite korv i början gick det riktigt bra och han plockade pinnen och slutleksaken!
En mycket rolig och lyckad dag!! Tack alla ni som var med och speciellt tack till Fredrik!
Vi var hemma halv sju på kvällen, tio över sju var jag på släktkalas för att fira min gamle kusin som fyllde hela 24 år. :) Grattis Fille!
Var hemma vid halv tolv och då var jag ganska slut i planeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar