måndag 18 oktober 2010

Halmstad

Torsdag- Fredag var jag på läger med skolan det var faktiskt rätt roligt.
Och man var ju duktigt trött när man kom hem på fredags eftermiddagen.
Om jag ska vara ärlig så har jag nästan dratt mig för att uppdatera här. Det är så mycket bilder som jag ska gå genom som ni ska få se. Men jag gör det nu, eller orkar jag?
Jo, nu kör vi...
I lördags kom Gunilla och Anna (som åkt ner ända från Uppsala) och hämtade mig och S. Halmstad var målet och påvägen mötte vi upp Camilla, väl framme mötte vi Linda och vi körde ut i skogen. Jag älskar att vara i skogen och att spåra är verkligen roligt. S spårar alltså jag håller mest i linan.
Roligast var när Anna hennes Aussie Blinka och jag gick Blinkas spår och Anna helt plötsligt försvann ner i leran. Med lera upp över knäna kravlade hon sig ur. Det var kanske inte jätte roligt när hon var i leran men när hon väl kommit upp var det desto roligare!
Vi la ett apellspår på fält till Silahs vilket gick sådär för mycket störning och polletten hade inte riktigt trillat ner.
Sen la vi ett rakt på åkern och det gick mycket bättre.
Vi la ytterligare två i skogen och här var han super duktig och plockade nästan alla pinnar. Duktig!!
Efter skogen åkte vi till en brukshundklubb i närheten och tränade lite lydnad.
Vid sex tiden var vi hemma efter en heldag och jag hade en liten vovve som jag knappt fick ut på en kisspromenix.
Camilla med Asta har kommit till spårets slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar