fredag 8 oktober 2010

Friday

Slutade 11.30 idag, åkte in till stan och hälsade på Steffi i salongen när jag väntade på Pernilla och Josse. När dom äntligen var nere i stan gick vi och käkade lunch, Frida, Elin och Emma slöt också upp.
Nu har jag varit hemma ett tag och Silahs klor har blivit klippta, han sitter ju inte helt still när man gör detta men vilken skillnad från när han var mindre då det var nästintill omöjligt att få en klo klippt! Nu klippte vi alla, han är inte så glad i det men gör vad jag säger till honom dock med lite krussiduller emellanåt.
Borstade även tänderna på honom för första gången han såg ut som ett stort frågetecken...
Nu ska vi gå en sväng sen ska jag till Pernilla för att slinga och klippa håret.
När jag är klar där så kommer mamma och hämtar mig och S.
Vi ska äta hos henne, kolla idol och sova över för jag ska jobba imorgon och börjar 06.30... KUL!!
Efter jobb imorgon ska jag möta upp damerna för Frida (inte hon som var med idag) kommer hem på visit från Stockholm så vi ska väl fika eller något i den stilen.
Nej, nu måste Sillen ut och gå en runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar