onsdag 8 februari 2012

Här har det inte hänt mycket dom senaste dagarna jag har börjat dagarna med pw och sen varit och jobbat mån- tis. Igår åkte jag hem till mamma efter jobb där Silahs också va för min mamma är så snäll och hjälper mig med Silahs. :) Vad hade jag gjort utan hennes hjälp? Då hade jag ju inte kunnat jobba, och det går inte heller... Tyvärr... :P
Ja men så idag är det onsdag och även denna dagen började med en snabb morgonpromenad i en timme och Silahs fick springa lös mer eller mindre hela rundan. Skönt för både mig och honom.
Sen gick vi hem till mamma igen och åt frulle och någon timme senare gick vi ut igen för att gå hem. Gick en omväg genom skogen och S skuttade runt lös. Så både jag och Silahs har blivit ordentligt rastade idag. Det blir vi väl iof dom flesta dagar om året.
Jag ligger på soffan och försöker vila. Det går sådär men jag måste för att inatt ska jag jobba. Tänkte tvätta lite också... Blir kanske inte så mycket sömn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar