måndag 27 februari 2012

Här har varit väldigt dålig uppdatering men det förklarar jag med att jag jobbat lördag- söndag och bara varit ledig onsdag där emellan. :) Har haft morgon vakter och därför gått o lagt mig väldigt tidigt på kvällarna typ åtta- nio, som ett barn... :) Har hunnit med att träna (mig själv) gå långpromenader med S, tränat lite med honom också och lagt korta spår. Idag har jag varit ledig, började med en 50 minuter pw imorse, klockan sju var jag och Silahs i skogen, ganska hurtigt va! Passade på att lägga ett kort litet spår och använde vanliga små pinnar från skogen. Han plockade alla pinnar min duktiga lille gosse. :) Någon timme efter frullen gick vi en långis, så vi har blivit rastade idag. :) Jag har gjort några ärenden i stan och tränat dubbla pass ikväll core + indoorwalking, nice! Imorgon har jag en del på schemat ska bli intressant o se om jag hinner med allt. Nu ska jag titta på familjen annorlunda, tycker det är så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar