torsdag 2 februari 2012

Nattjobb

Började morgonen med en pw i pålsjö skog där vi träffade på Nadde så vi hade sällskap en bit. :) När hon sen avvek för att gå hemåt blev Silahs ledsen. Som vanligt när någon går ifrån oss, så jag fick släpa med honom en bra bit medan han hoppade på andra hållet för att se vart hon tog vägen. Jag var måttligt road... Har tillbringat hela dagen på soffan för jag ska jobba inatt. Har ju dock inte sovit så det ska bli spännande hur jag ska orka hålla mig vaken till 06.45 då jag slutar. Lär vara ganska trött imorgon har jätte svårt för att sova på dagen även om jag varit uppe hela natten. Silahs ska sova över hos mamma inatt så nu väntar vi på henne, jag åker också med och får lite go middag innan det bär av till jobb. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar