måndag 27 februari 2012

Sing along

När Silahs var liten hade jag en låt som ringsignal. Mamma har berättat att när hon lyssnat på den låten hemma hos sig när S varit där har han börjat leta efter mig. Igår när jag kom hem till mamma efter jobb så sa hon att samma låt börjat spela från spellistan. Då hade han som vanligt börjat leta efter mig efter en stund kom han på att ljudet kom från datorn då stod han och tittade på skärmen och vickade på huvudet från sida till sida. Och efter en stund ställer han sig och ylar, hahaha!! Ville såklart ha detta på film, blev bara en kort snutt och man hör honom knappt heller. Han har ett väldigt dovt yl, men sött! :) Märkligt att den låten har fastnat så hos honom för det är flera år sen jag hade den som ringsignal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar