torsdag 9 februari 2012

Hipp Hipp Hurra på Steffis födelsedag!!

Idag fyller Steffi 25 år och det har vi firat med god mat, vin och tårta med hennes familj. Paket fick hon också såklart! Blev en väldigt trevlig och mysig torsdags kväll och det tackar vi för!
Jag jobbade ju inatt och sov till klockan tre vaknade givetvis en gång vid tolv och en gång till lite senare av att telefonen ringde. Gick upp och började göra mig iordning för kalaset och sen kom mamma med min lille Sill. :) Jag och Nadde åkte ner i stan och köpte presenter till Steffi sen gick vi till kalaset.
Var lite orolig för att jag inte skulle kunna sova nu men det märker jag att det inte kommer bli några problem. :) Har kletat in min axel med liniment för sju helsike va ont jag har i den! Känns som att det brinner i den, också strålar det upp i nacken och örat (ja, det är jätte synd om mig). Silahs snarkar lite nu, haha!, det är verkligen inte ofta han gör det sålänge han inte ligger konstigt såklart och DET är jag glad för att han inte gör! :) Nu är det dags att släcka lampan. Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar