tisdag 28 februari 2012

Mycket idag :)

Klockan 07 slängde jag in första tvätten i maskinen sen gick jag och Silahs till skogs en timme. Hem igen o började städa ordentligt här hemma. Tvättade lite till sen kom Steffi och hämtade mig tio i tio. Vi styrde ner mot salongen och nu är jag nyklippt och fin i håret. Gjorde några ärenden i stan och sen hem, ut med S, betalade räkningar för att sen åka med Jennifer till Väla, vidare till hundaffären och köpte mat till S samt en och annan grisaknorr. Hem igen och höll S sällskap en stund. Klockan fyra körde jag och Jenny till gymmet och gick ett Zumba pass för första gången, det va riktigt roligt! Nu ligger jag i sängen och tittar på mot alla odds. Klockan ringer 04 imorgon så det är dags att Nanna. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar