tisdag 14 februari 2012

Spår-lördag

Fika

Glada!!!!!!

Stella spårar för första gången...

... och hon var riktigt duktig!

Izzy fick sig också ett spår, sist var för 4 år sedan...:)

Här var visst en burk med korv i!!!!
Steffi försöker hänga med.

Vinnie ska spåra för första gången i sitt liv

Lugn och metodisk

Och i mååål!!

Stella kör lite uppletande

Påväg in med bollen
Silahs kör uppletande
Stella kommer in och lämnar av!


Så var det Vinnies tur för uppletande
Jag och Vinnie busar

Ebbas tur för uppletande

Ebba, full fart in!

Och sist men inte minst var det Vildas tur...

...och hon hittade också sin leksak i rutan!
Det var INTE det lättaste att lägga upp bilder... Har försökt sen i lördags och idag har jag försökt minst 4 gånger. Va nära på att ge upp precis, men nu är dom här iallafall! :)
I lördags åkte jag, Issa och hennes mamma Monica (Neo var också med såklart), Steffi, Mange, Terese och min mamma ut i skogen för att spåra och köra lite uppletande. Silahs spår la jag på ett fält och när vi skulle gå det 3 timmar senare (blev lite länge) så hade det flyttat på sig 1 meter cirka. Så jag fick gå ut och leta apporter efter men han kämpade på bra och gick ju runt fast 1 meter ifrån där jag gått. La ett till spår i skogen bara för att det första gick sådär och då var han klockren! Så då blev jag nöjd och kunde åka hem. Blev en trevlig dag i skogen, lite kallt men vad gör väl det?! :)
På kvällen var jag hemma hos Steffi och Mange, vi kollade på Gladiatorerna och drack lite vin, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar