torsdag 19 april 2012

Fram och tillbaka

När jag och Silahs va påväg hem från mamma imorse klämde min lillebror ur sig att Silahs lika bra kunde vara hemma med honom hela dagen. Vi var redan halvvägs hemma då så jag skyndade hem, bytte om till min fantastiskt snygga uniform och gjorde mig i ordning. Sen skyndade vi till bussen och åkte ut till mamma igen. Lillebror skulle passat S på kvällen men nu slapp han vara själv en endaste stund på hela dagen, perfekt! Imorgon ska det tränas innan jobb och Lillebror passar S tur att man har en fet plånbok :@ haha ja, för han passar inte honom gratis om ni nu fick för er det... ;) Sen är det jobb 12.45- 22. Nu är det läge att sova känner jag är ganska trött framförallt i benen efter att ha suttit 20 minuter på hela dagen. Det är nice! Godnatt! :)

1 kommentar:

  1. Passar han inte gratis??? Han skulle ju nästan få betala för ynnesten att få umgås med en härlig boxerkille! hihi

    SvaraRadera