onsdag 4 april 2012

Produktiv

Idag har jag hunnit med en del, pw imorse med Silahs och när vi kom hem satte jag igång och storstädade här hemma. Ett påskstäd helt enkelt! :) Sen kom pappa och hämtade mig för att vi skulle åka och kolla på kamera till mig. Svårt att bestämma mig hade nog helst velat ha en systemkamera men dom är så jäkla stora och det kommer jag inte palla släpa runt på. Vill helst ha en Canon G12 för den är lagom i storlek och är en bra kamera MEN det är inte riktigt så snabb som jag hade velat då jag vill kunna knäppa av många bilder i rörelse. Får klura lite till på det där. Körde inom stadium på Väla och handlade träningsbyxor och en sport-bh. Är ganska nöjd med att jag har velat sjukt länge om träningsbyxor och tyckt att det varit så dyrt. Det fick jag minsann poäng för eftersom stadium har 25% på allt i butiken nu. Gött! Vi avslutade med donken. Äter där så sällan så det känns okej nån gång då och då. Kan nog räkna på mindre än en hand hur många gånger jag äter där om året. När vi var färdiga var det rätt hem och fortsätta städa, skrubba väggar, det får man göra då och då när man har boxer... :) Ut en sväng med Dogge igen och sen iväg för att pass indoorwalking i mina nya sjukt snabba kläder. Dagens höjdpunkt var när Sarah kom hem till mig ikväll hon är hemma från Oslo över påsken. Har saknat henne så himla mycket! Följde henne till bilen vid halv tolv och nu är det dags att stänga tittorna. Det är en ny dag imorgon som börjar med ett core-pass, godnatt! Förresten jag har anmält mig och S till en viltspårskurs som boxerklubben håller i den 15 april ska bli väldigt skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar