tisdag 17 april 2012

Nybadad

Började dagen med en 45 minuters morgonpromenad med S. Tränade för första gången ingångar på höger sida och att gå där. Det gick bra! :) Efter prommen var det rätt hem och i träningskläderna för ett gott Iw pass. Gött! Har fikat med Issa och lille söta Neo idag. Han har blivit så stor! :) Påvägen hem köpte jag ett halkskydd till badkaret för det var hög tid att bada en viss fyrbent. En skön promenad först och sen ner i badet. Han är riktigt duktig på att bada, han står så snällt och stilla tills vi är färdiga och jag lyft ur honom. DÅ får man gärna fnatt... :P Förresten när jag tränat på förmiddagen blir jag löjligt trött vid två och sen är jag det resten av dagen och kvällen. Vill bara sova men ändå är jag vaken nu halv tolv, smart! Ska faktiskt släcka TVn och ögonen nu, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar