fredag 13 april 2012

Fredag

Har varit och tränat mina dubbelpass och jag kan ju säga att när jag kom in på core kondis direkt efter iw'n så hängde inte riktigt kroppen med på alla hopp och sparkar upp i luften. Har dessutom lite träningsvärk i rumpan och baksida lår igår efter att jag bokstavligen kickade runt Jenny i salen på boxen. Funderade allvarligt på att gå ut från core där i början men sen var det lugnt när vi började med dom "vanliga" core-övningarna. Puh! Hoppas jag hinner upp och träna imorgon innan jobb annars får det nog bli en löprunda. Jag och Silahs har precis varit borta i djuraffären och köpt bravo foder, lite godis och ett nytt(??) färskfoder som heter SundHund det är helt utan spannmål och det uppskattas! Nackdelen var att det inte låg i biffar som bravon gör. Jag har ju bara det för att blanda i fodret så det är onödigt att tina för mycket åt gången. Men absolut värt att testa. När vi var påväg in i affären kom Steffi som också skulle handla lite godis till sina vovvar. Tjejen i djuraffären tyckte att Silahs var jätte fin i kroppen, bra musklad och fin päls. Han är stilig lille Sillen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar