torsdag 5 april 2012

Springtime

Imorse försov jag mig, hade satt klockan på 7.30, jag vaknade då också men somnade givetvis om. Vaknade istället när mamma ringde mig 09.05 och sa att hon körde hemifrån sig nu. Vi skulle nämligen åka o träna och passet började 09.30. Snabb som attan var jag och sprang runt huset med Silahs sen kom mamma och vi hann! Har varit en sväng på stan idag och handlat skorna och plastfickor till mina rallyskyltar. Har skrivit ut dom vanliga skyltarna så att jag kan bygga en bana. Bra va?! Jag och Jenny skulle träna body pump idag klockan 17 men hennes lille son hade ont i magen så vi fick hoppa det. Vet ni vad jag gjorde då istället? Hör och häpna, det här är helt sjuk! Jag sprang!! Jag och Silahs snörade på träningspjuxen och sprang 4 km. Gick lite emellan också iof men ni ska veta att det var mitt livs första löprunda och jag gick inte speciellt mycket. Jag är väldigt nöjd med mig själv för det trodde jag aldrig! Silahs var också duktig han hoppade och studsade lite på sidan, han måste trott att jag blivit helt knäpp! :P  Men sprang för det mesta fint bredvid. Det här ska vi göra fler gånger! :) Imorgon är alla lediga men inte jag, jobbar heeeela dagen och halva kvällen men jag är inte ledsen för det, röda dagar bockar vi för! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar