tisdag 24 april 2012

Lunch

Hade en mysig dag igår jag började som ni vet dagen med en långpromenad i det fina vädret. När vi kom hem fick Silahs bada, han luktade lite sur lera. Jag och Jennifer bestämde oss för att ses i stan och käka lunch på papi, gick lite i affärer och tog en fika i solen efter. Jag ringde till mitt gym och bokade in Jennifer på ett prova på pass så vi på kvällen kunde gå på ett body pump pass ihop. :) Fyfan jag körde mitt tyngsta igår, kommer få en sån fruktansvärd träningsvärk tror jag men det är gött! Jag ska med Jennifer till hennes gym nån dag. :) Påväg hem köpte jag thaimat och Jennifer en sallad, jag kände mig sjukt nyttig faktiskt!! Förresten har jag gått ner ca. 6 kg sen jag började träna, observera att träningen är det enda jag ändrat på godis äter jag i stora lass! :) Undrar hur länge det hållet att äta godis?? :) Hoppas för alltid! :) Nu är klockan 6.30 och jag ska kliva på båten för att jobba. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar