lördag 21 april 2012

Rallyträning

Började dagen med ett pass body pump idag, har börjat tycka att det är skönt när det bränner i musklerna, fint! Åkte sen hem och gjorde mig iordning för en fika-lunch med Pernilla på stan. Hann gå lite snabbt i affärer sen var jag tvungen att åka hem. Hade planerat att träna rallylydnad med Emmelie och hundarna. Så nu kom mina stora skyltar och koner till användning. Gjorde kortare banor med 5-6 moment och körde dom två gånger var. Blev nog fyra banor tror jag. Mina skyltar blåste iväg med jämna mellanrum men det gick bra. :) Hundarna var super duktiga och som avslutning fick dom busa av sig lite. Blev 2 härliga timmar i friska luften och nu har jag en trött vovve. Älskar när han är så trött (för att man gjort något), det känns bra i hela kroppen. :) Det är riktigt varmt ute idag man får riktiga vårkänslor nästan snudd på sommar. Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Steffi på förfest. Ska inte med ut för jag jobbar 11-23 imorgon, mindre roligt men sånt är livet. :)

1 kommentar: