tisdag 17 november 2009

Igår var det näst sista gången på valpkursen. Silahs visade för första gången upp att han faktiskt är en boxer och verkade ha ätít popcorn. Gick ganska bra ändå. Dom andra hundarna som Silahs knappt verkar ha sett innan var helt plötsligt efter flera veckor väldigt intressanta. Lite spratt får man ha annars blir det ingen utmaning för matte. Han verkar även vara överförtjust i att bada för så fort tillfälle ges hoppar han ner i badkaret och sitter där och filosoferar, så söt! Nu ska jag göra mig iordning för ett trevligt nattpass, imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt. På fredag ska jag och Steffi med mammor till Ullared. Min mamma har aldrig varit där förut ska bli kul att se berget hon kommer gå ut med, haha. Jag är iof inte mycket sämre på att gå loss där inne. Har kommit hem med mycket bra grejer men även en del skit. Ska bli spännande att se hur det går på fredag... :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar