lördag 14 november 2009

VILKEN BÖRJAN!!!

Idag var dagen då Silahs debut i utställningsringen äntligen skulle bli av. Och vilken start i karriären! Bästa hane med Hp och BIR! Inte illa må jag säga, vi är så stolta allihopa. Gunilla blev en halvmeter längre och mina mungipor gick runt hela huvudet.
Nu är vi så trötta att ögonen går i kors. Silahs har parkerat sig i sängen och jag på soffan.
Bilder och beskrivningen kommer (när jag lyckats tyda allt som står).
Nu ska vi vila sen ska en annan svänga dom lurviga på stan och Silahs ska vara hos mamma.
Ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Kändes verkligen härligt, och jag är så glad för din skull.
    Olyckan i bilen är förlåten:)

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat! Grim ska inte upp i ringen förrän i slutet på februari, så vi hinner vässa formen lite till.:)

    SvaraRadera
  3. Gunilla:Ja, det var verkligen jätte roligt. Längtar till det är dags igen, när det nu blir... Haha va bra. Kanske Vega får en fäll i Julklapp av Silahs som han inte bajsat på... :P


    Annelie: Det är så roligt, speciellt när det går bra naturligtvis. Är det i Härnösand ni ska springa några varv i ringen? Kanske ses i sommar på någon utställning? Hade varit skoj!

    SvaraRadera